Soutěž o nejpovedenější momentku má dva výherce. Nejlépe se fotily škodovky

Aktualita 02 (27.04. 2017)

Soutěž o nejpovedenější momentku má dva výherce. Nejlépe se fotily škodovky

 

Šestnáct autorů se zapojilo do tradiční fotosoutěže vypsané při příležitosti konání předchozího ročníku Rallye Český Krumlov. Organizační výbor vybíral z 62 soutěžních snímků ty nejlepší.

 

Fotosoutěže se můžou účastnit jak akreditovaní fotografové, tak i ryzí amatéři. Porota se proto rozhodla udělit dvě první místa – a oba vítězové se můžou těšit na finanční odměnu ve výši 500 Kč.

 

Vítězem kategorie PROFI se stal Josef Petrů, který zachytil v akci Škodu Fabia Super 2000 Jana Černého během shakedownu na českobudějovickém výstavišti. Snímek posádky MOGUL Racing Teamu tak ovládl fotosoutěž Rallye Český Krumlov podruhé v řadě za sebou.


foto: Josef Petrů (vítěz kategorie PROFI)

 

Kategorie AMATÉR se pro rok 2016 stala kořistí Štěpána Caka díky umělecky ztvárněné fotografii dalšího vozu domácí provenience, tentokrát s Tomášem Růžičkou za volantem. Žlutě zbarvená fabia v lesní pasáži jedné z rychlostních zkoušek a za sychravého českokrumlovského počasí skvěle vyniká.


foto: Štěpán Cako (vítěz kategorie AMATÉR)

 

Pořadatele jihočeské rallye navíc zaujal snímek dalšího amatéra Petra Hrby, jemuž se povedlo vystihnout okamžik, kdy Karel Trněný se Škodou Fabia WRC roztrhl balík slámy na známém diváckém místě lipenské erzety. Odměnou pozornému autorovi je výhra 300 Kč.


foto: Petr Hrba (oceněná fotografie)


Fotosoutěž o nejpovedenější snímek zachycující přípravu a průběh 45. Rallye Český Krumlov 2017 vyhlašujeme také v letošním roce. Vyberte ze svého alba maximálně pět vydařených momentek a zašlete je do 31. července na e-mailovou adresu dalin@centrum.cz v rozlišení alespoň 1600x1067 pixelů. Přejeme dobré světlo!

 

Pavel KACEROVSKÝ
zástupce ředitele - hlavní pořadatel
45. Rallye Český Krumlov 2017

Telefon: +420 728 547 505
E-mail: pavel.kacerovsky@rallyekrumlov.cz

www.rallyekrumlov.cz

www.ckmotorsport.cz

 

Partneři:
.......................................................

 


 

 

Média:
.......................................................

 

 

Partnerská města:
.......................................................