6. - 7.5. 1989
Mistrovství ČSSR
- přihlášeno 120 posádek |
- krumlovská soutěž se po sedmi letech vrátila do mistrovství ČSSR, rovněž se vrátila do svého tradičního jarního termínu |
- posunutím termínu ze září na květen, ale znamenalo nečekané zkrácení doby na přípravu rallye a znamenalo pokles do M ČR v roce následujícím |
- první etapa rallye netradičně odstartovala až sobotu večer a druhá se jela v neděli |
- Leo Pavlík z JZD Slušovice, startující s číslem jedna, představil v Českém Krumlově čtyřkolku Audi Quattro, potvrdil roli favorita a s přehledem zde počtvrté zvítězil |
- tovární tým Škoda + několik soukromníků představilo nové vozy Škoda 136 L Favorit, premiérově v Krumlově startovaly také vozy Lada Samara |
- na startu nechyběli mimo Pavlíka také například P. Sibera, L. Křeček, V. Berger, J. Sedlář, J. Trajbold, J. Stružka, P. Janeba, J. Urban, E. Triner, V. Blahna, S. Chovanec, M. Tuček, M. Dolák, aj. |
- domácí posádku tvořili Zdeněk Borovka s Janem Fazekašem, jedoucí s Trabantem 601 za AMK Lipno nad Vltavou |
Posádka | Automobil | Tým | |
Pavlík / Jirátko | Audi Quattro Coupe | ZO Svazarmu JZD Slušovice |