Historie Rallye Český Krumlov - 2010

21. - 22.5. 2010

FIA Evropský pohár - Mediasport Mezinárodní Mistrovství ČR v rally

Mistrovství ČR v rally historických automobilů

Mitropa Rally Cup

 

Statistika

Trať rallye: 505 km
Trať RZ: 181 km
Počet RZ: 12

 

Zajímavosti:

- Rallye Český Krumlov se podruhé jela v rámci FIA Evropského poháru, zařazena byla jak v rámci Mediasport MMČR, tak také v MČR historických vozidel
- přihlášeno celkem 81 posádek soudobých automobilů a 24 v kategorii historických automobilů
- Roman Kresta vyhrál Rallye Český Krumlov již pošesté, což se dosud nikomu v historii soutěže nepodařilo
- při IV. ročníku Rally Legend Show se na tratích rychlostních zkoušek českokrumlovské soutěže opět představili hosté z Velké Británie, kteří přivezly vozy skupiny B Ford RS 200 a Audi Quattro S1. Početné množství diváků uváděl do varu italský závodník Paolo Diana s Fiatem 131 Abarth, který předváděl krásné a dlouhé smyky

- poprvé se v Českém Krumlově představil Mitropa Rally Cup, který na start přivedl několik zahraničních a domácích posádek. Například německou posádku Hermann Gassner / Karin Thannhäuser nebo slovinskou dámskou dvojici Asja Zupanc / Tajda Turk na vozech Mitsubishi Lancer. Z domácích jmenujme Jana Šlehofera se Zbyňkem Soběhartem nebo Jiřího Tošovského s Josefem Králem

- na startu opět nechyběly domácí posádky ve složení Jiří Trojan a Eva Trojanová (Renault Clio R3), Jiří Šmíd a Jiří Venuš (Mitsubishi Lancer EVO IX), Pavel Kundrát a Zbyněk Pils(Škoda Felicia Kit Car), Milan Jirka a Pavel Kacerovský (Renault Clio Sport), Patrik Hlach a Jaroslav Kaločai (Mitsubishi Lancer EVO VI), Jan Jinderle a Marcel Kraml (Honda Civic 1.6 Vti), Jiří Sojka a Jaroslava Roučková (Suzuki Ignis Sport), Josef Koupal a Zdeněk Job (Škoda Fabia), Martina Daňhelová a Martina Zikmundová (Volkswagen Polo GTI) a jako navigátor Vlastimila Hodaně František Poláček (Škoda Felicia Kit Car) nebo spolujezdec Miroslava Janoty Pavel Stráský (Opel Kadett Coupe)

 

Výsledky Mediasport MMČR:

.
Posádka Automobil Čas/Ztráta
1.
Kresta / Gross Peugeot 207 S2000 (N4) 1:37:45.2
2.
Pech / Uhel Mitsubishi Lancer EVO IX (N4) +1:17.1
3.
Valoušek / Hrůza Škoda Fabia S2000 (N4) +3:53.4
4.
Tarabus /Trunkát Ford Fiesta S2000 (N4) +4:14.4
5.
Arazim / Gál Mitsubishi Lancer EVO IX (N4) +4:55.8
6.
Peták / Benešová Peugeot 207 S2000 (N4) +5:19.7
7.
Tlusťák / Škaloud Škoda Fabia S2000 (N4) +7:23.8
8.
Landa / Novák Mitsubishi Lancer EVO IX (N4) +8:53.1
9.
Gassner / Thannhäuser Mitsubishi Lancer EVO X (N4) +9:39.5
10.
Šlehofer / Soběhart Fiat Punto S1600 (A6) +10:43.0

 

Výsledky MČR historických vozidel:

.
Posádka Automobil Čas/Ztráta
1.
Janota / Stráský Opel Kadett Coupe (D3) 1:16:27.3
2.
Openauer / Scheitz Ford Escort RS 2000 (D3) +3:49.9
3.
Hejhal / Hejhal Škoda 110 L (C0) +5:29.7
4.
Blahout / Neoral VAZ 21074 (D2) +7:04.9
5.
Petrášek / Rožníček Opel Ascona (D3) +8:29.7
6.
Knížek / Šimůnek Škoda Favorit 136 L (D1) +9:45.7
7.
Hovorka / Hovorka Škoda Favorit 136 L (D1) +10:45.1
8.
Schauer / Scheidel Alfa Romeo Giulia (B3) +16:07.1
9.
Wieger / Wieger Ford Escort RS (D2) +17:34.7
10.
Hloušek / Rozsíval Škoda 130 LR (D1) +27:17.0

 

Partneři:
.......................................................

 


 

 

Média:
.......................................................

 

 

Partnerská města:
.......................................................