22. - 23.5. 2009
FIA Evropský pohár - Mediasport Mezinárodní Mistrovství ČR v rally
Mistrovství ČR v rally historických automobilů
| - Rallye Český Krumlov se poprvé jela v rámci FIA Evropského poháru, zařazena byla jak v rámci Mediasport MMČR, tak také v MČR historických vozidel |
| - přihlášeno celkem 82 posádek soudobých automobilů a 16 v kategorii historických automobilů |
| - poprvé v absolutním pořadí zvítězil vůz kategorie Super 2000 (atmosférický dvoulitrový motor s pohonem všech čtyř kol), konkrétně Peugeot 207 S2000 Romana Kresty |
| - při III. ročníku Rally Legend Show se na českokrumlovských rychlostních zkouškách představil legendární vůz skupiny B Ford RS 200, z Velké Británie s ním přicestovala ještě Lancia 037 Rally v úpravě pro Safari Rally |
| - po celou páteční etapu soutěže panovalo typické jarní proměnlivé počasí s dešťovými přeháňkami, sobotní etapa se jela již bez deště za slunečného počasí |
| - na startu opět nechyběly domácí posádky ve složení Jiří Trojan a Eva Trojanová (Renault Clio R3), Jiří Šmíd a Michael Stiksa (Mitsubishi Lancer EVO VI), Milan Jirka a Rostislav Orel (Renault Clio Sport), Jan Jinderle a Lukáš Leco (Honda Civic VTi), Jiří Sojka a Zbyněk Pils (Suzuki Ignis Sport), Josef Koupal a Zdeněk Job (Škoda Fabia), navigátor Jana Jakubce Pavel Kacerovský (Honda Civic VTi) a navigátor Miroslava Janoty Pavel Stráský (Opel Kadett Coupe) |
| - Rallye Český Krumlov se jela jako první soutěž Citroën Racing Trophy na kterou se přijel osobně podívat sympatický Simon Jean-Joseph |
| - k legendárnímu "malontskému kameni" přibyl v tomto ročníku další kámen mudrců, který se narodil při prvním průjezdu RZ Kohout - Svatý Jan a zkomplikoval život spoustě posádek v podobě naražených ráfků a proražených pravých kol |
| Posádka | Automobil | Čas/Ztráta | |
| Kresta / Gross | Peugeot 207 S2000 (N4) | 1:41:35.2 | |
| Pech / Uhel | Mitsubishi Lancer EVO IX (N4) | +58.4 | |
| Tarabus / Trunkát | Fiat Punto S2000 (N4) | +1:44.0 | |
| Valoušek / Hrůza | Mitsubishi Lancer EVI IX (N4) | +1:54.6 | |
| Odložilík / Tureček | Peugeot 207 S2000 (N4) | +4:07.0 | |
| Barvík / Bartončík | Mitsubishi Lancer EVO IX (N4) | +4:23.7 | |
| Jelínek / Kotěna | Mitsubishi Lancer EVO IX (N4) | +4:52.7 | |
| Peták / Benešová | Peugeot 207 S2000 (N4) | +5:00.1 | |
| Arazim / Gál | Mitsubishi Lancer EVO IX (N4) | +5:42.5 | |
| Triner / Achsová | Subaru Impreza Sti (N4) | +6:08.9 |
| Posádka | Automobil | Čas/Ztráta | |
| Tenkl / Vosádka | BMW M3 (D4) | 1:26:59.0 | |
| Tichý / Horák | Opel Kadett Coupe (D3) | +1:33.5 | |
| Petrášek / Král | Opel Ascona B (D3) | +2:29.0 | |
| Hejhal / Hejhal | Škoda 110 L (C0) | +8:40.0 | |
| Šubrt / Šimana | Škoda 130 LR (D1) | +8:49.0 | |
| Šimůnek / Šimůnek | Škoda Favorit 136 L (D1) | +13:10.1 | |
| Blahout / Neoral | VAZ 21074 (D2) | +14:58.2 | |
| Liška / Slavíček | Škoda 1000 MB (B0) | +26:26.3 | |
| Vaculík / Hlavatý | Škoda 110 L (C0) | +42:40.9 |