Historie Rallye Český Krumlov - 2019

17. - 18.5. 2019

FIA European Rally Trophy - Central Rally Trophy

Autoklub Mistrovství České republiky v rally

Autoklub Mistrovství České republiky v rally historických vozidel

Volný mezinárodní podnik v rally historických automobilů

Pohár pořadatele

 

Statistika

 
Trať rallye: 548 km
Trať RZ: 161 km
Počet RZ: 15

 

Zajímavosti:

 

- 47. ročník Rallye Český Krumlov se jel v rámci FIA European Rally Trophy, Autoklub MČR v rally, Autoklub MČR v rally historických vozidel a Poháru pořadatele

- kvůli nízkému počtu přihlášených posádek byla zrušena XIII. Rallye Legendy Show

- přihlášeno celkem 111 posádek soudobých a historických automobilů včetně Poháru pořadatele (do soutěže převzato 68 dvojic soudobých automobilů, 28 dvojic v kategorii historických automobilů a 3 dvojice v Poháru pořadatele)
- soutěž provázelo nezvykle stabilní počasí, když během obou dnů bylo polojasno a z nebe nespadla ani kapka vody, dokonce i vyhlášení výsledků v Jelení zahradě pod českokrumlovským zámkem se obešlo bez déšťě a přilákalo tak spoustu fanoušků

- ŠKODA Motorsport představil v Českém Krumlově premiérově novou Škodu Fabia R5 Evo a pro auto i posádku Jan Kopecký a Pavel Dresler to byla světová premiéra s novým vozem, zřejmě nikoho nepřekvapí, že okořeněná vítězstvím

- koncept rychlostních zkouškách 47. Rallye Český Krumlov vycházel z loňských rořníků, i tak byl ale zařazen zbrusu nový úsek na RZ Citajl a některé měřené úseky se jely v obráceném směru

- na startu opět nechyběly jihočeské posádky ve složení Vlastimil Daňhel a Luboš Řezník (Renault Clio R3), jako navigátor Vlastimila Hodaně František Poláček (Škoda Felicia Kit Car), Miloš Divič a Martina Picková (Renault Clio Sport), Patrik Janeček a Patrik Dvořák (Renault Clio Sport), Václav Stejskal jun. a Stanislav Viktora jun. (Renault Clio R3T), David Soldát a Jan Winzig (Peugeot 208 R2), Miroslav Čabaj a Tomáš Lovčík (Škoda Fabia TDI), Jakub Voldřich a Tomáš Brůžek (Peugeot 206 RC), Jan Krejča a Pavel Šárka (Škoda 130 LR), Martin Fazekaš a Petr Fazekaš (Škoda Favorit 136 L), Martin Fejfar a Jan Bíca (Suzuki Swift GTi), Petr Michálek a Roman Maryška (Suzuki Swift GTi) nebo Miloš Kutílek a Aleš Pilný (Fiat Grande Punto JTD); z domácích navigátorů musíme ještě zmínit Karla Komendu, Jakuba Kunsta a Bedřicha Janečka

- souběžně se 47. Rallye Český Krumlov se odjela i 8. Czech New Energies Rallye (jedoucí se jako součást světového FIA Electric and New Energy Championship) nebo 9. RC Rallye Český Krumlov

 

 

Výsledky Autoklub MČR v rally

 
.
Posádka Automobil Čas/Ztráta
1.
Kopecký / Dresler Škoda Fabia R5 Evo (RC2/2) 1:27:45.5
2.
Mareš / Hloušek Škoda Fabia R5 (2) +1:13.9
3.
Černý / Černohorský Škoda Fabia R5 (2) +1:29.9
4.
Jakeš / Machů Škoda Fabia R5 (RC2/2) +1:40.2
5.
Štajf / Havelková Volkswagen Polo Gti R5 (2) +3:27.1
6.
Březík / Omelka Škoda Fabia R5 (RC2/2) +4:05.9
7.
Vlček / Krajča Hyundai i20 R5 (2) +4:44.6
8.
Trojan / Jůrka Škoda Fabia R5 (2) +5:57.3
9.
Kalista / Šofr Mitsubishi Lancer EVO VI (13) +8:31.4
10.
Šikl / Pecina Mitsubishi Lancer EVO IX (3) +9:03.4

 

 

Výsledky MČR historických vozidel:

 
.
Posádka Automobil Čas/Ztráta
1.
Neumann / Hlavatý Ford Escort RS Cosworth (F/7) 1:42:16.3
2.
Krejča / Šárka Škoda 130 LR (E/5) +3:29.8
3.
Michálek / Maryška Suzuki Swift GTi (E/1) +5:08.1
4.
Budil / Vejvoda BMW 2002 TI (C/3) +5:37.8
5.
Hýbner / Jonášek Peugeot 205 Gti (E/3) +7:43.6
6.
Scellier / Teplá Opel Kadett Gsi (E/3) +10:48.7
7.
Jurečka / Jurečka Subaru Impreza 555 (F/7) +11:01.0
8.
Bezemek / Kunst Škoda 130 L (E/1) +12:09.0
9.
Volf / Donoval Peugeot 205 Gti (E/3) +12:23.8
10.
Klepáč / Outěřický Peugeot 205 Gti (E/3) +12:58.9

 

 

Výsledky Poháru pořadatele:

 
.
Posádka Automobil Čas/Ztráta
1.
Urban / Urban Škoda 130 LR 1:51:05.7

 

 

 

Partneři:
.......................................................

 


 

 

Média:
.......................................................

 

 

Partnerská města:
.......................................................