17. - 18.5. 2019
FIA European Rally Trophy - Central Rally Trophy
Autoklub Mistrovství České republiky v rally
Autoklub Mistrovství České republiky v rally historických vozidel
Volný mezinárodní podnik v rally historických automobilů
Pohár pořadatele
Statistika
|
|
|
Zajímavosti:
- 47. ročník Rallye Český Krumlov se jel v rámci FIA European Rally Trophy, Autoklub MČR v rally, Autoklub MČR v rally historických vozidel a Poháru pořadatele |
- kvůli nízkému počtu přihlášených posádek byla zrušena XIII. Rallye Legendy Show |
- přihlášeno celkem 111 posádek soudobých a historických automobilů včetně Poháru pořadatele (do soutěže převzato 68 dvojic soudobých automobilů, 28 dvojic v kategorii historických automobilů a 3 dvojice v Poháru pořadatele) |
- soutěž provázelo nezvykle stabilní počasí, když během obou dnů bylo polojasno a z nebe nespadla ani kapka vody, dokonce i vyhlášení výsledků v Jelení zahradě pod českokrumlovským zámkem se obešlo bez déšťě a přilákalo tak spoustu fanoušků |
- ŠKODA Motorsport představil v Českém Krumlově premiérově novou Škodu Fabia R5 Evo a pro auto i posádku Jan Kopecký a Pavel Dresler to byla světová premiéra s novým vozem, zřejmě nikoho nepřekvapí, že okořeněná vítězstvím |
- koncept rychlostních zkouškách 47. Rallye Český Krumlov vycházel z loňských rořníků, i tak byl ale zařazen zbrusu nový úsek na RZ Citajl a některé měřené úseky se jely v obráceném směru |
- na startu opět nechyběly jihočeské posádky ve složení Vlastimil Daňhel a Luboš Řezník (Renault Clio R3), jako navigátor Vlastimila Hodaně František Poláček (Škoda Felicia Kit Car), Miloš Divič a Martina Picková (Renault Clio Sport), Patrik Janeček a Patrik Dvořák (Renault Clio Sport), Václav Stejskal jun. a Stanislav Viktora jun. (Renault Clio R3T), David Soldát a Jan Winzig (Peugeot 208 R2), Miroslav Čabaj a Tomáš Lovčík (Škoda Fabia TDI), Jakub Voldřich a Tomáš Brůžek (Peugeot 206 RC), Jan Krejča a Pavel Šárka (Škoda 130 LR), Martin Fazekaš a Petr Fazekaš (Škoda Favorit 136 L), Martin Fejfar a Jan Bíca (Suzuki Swift GTi), Petr Michálek a Roman Maryška (Suzuki Swift GTi) nebo Miloš Kutílek a Aleš Pilný (Fiat Grande Punto JTD); z domácích navigátorů musíme ještě zmínit Karla Komendu, Jakuba Kunsta a Bedřicha Janečka |
- souběžně se 47. Rallye Český Krumlov se odjela i 8. Czech New Energies Rallye (jedoucí se jako součást světového FIA Electric and New Energy Championship) nebo 9. RC Rallye Český Krumlov |
Výsledky Autoklub MČR v rally
|
Posádka | Automobil | Čas/Ztráta |
|
Kopecký / Dresler | Škoda Fabia R5 Evo (RC2/2) | 1:27:45.5 |
|
Mareš / Hloušek | Škoda Fabia R5 (2) | +1:13.9 |
|
Černý / Černohorský | Škoda Fabia R5 (2) | +1:29.9 |
|
Jakeš / Machů | Škoda Fabia R5 (RC2/2) | +1:40.2 |
|
Štajf / Havelková | Volkswagen Polo Gti R5 (2) | +3:27.1 |
|
Březík / Omelka | Škoda Fabia R5 (RC2/2) | +4:05.9 |
|
Vlček / Krajča | Hyundai i20 R5 (2) | +4:44.6 |
|
Trojan / Jůrka | Škoda Fabia R5 (2) | +5:57.3 |
|
Kalista / Šofr | Mitsubishi Lancer EVO VI (13) | +8:31.4 |
|
Šikl / Pecina | Mitsubishi Lancer EVO IX (3) | +9:03.4 |
Výsledky MČR historických vozidel:
|
Posádka | Automobil | Čas/Ztráta |
|
Neumann / Hlavatý | Ford Escort RS Cosworth (F/7) | 1:42:16.3 |
|
Krejča / Šárka | Škoda 130 LR (E/5) | +3:29.8 |
|
Michálek / Maryška | Suzuki Swift GTi (E/1) | +5:08.1 |
|
Budil / Vejvoda | BMW 2002 TI (C/3) | +5:37.8 |
|
Hýbner / Jonášek | Peugeot 205 Gti (E/3) | +7:43.6 |
|
Scellier / Teplá | Opel Kadett Gsi (E/3) | +10:48.7 |
|
Jurečka / Jurečka | Subaru Impreza 555 (F/7) | +11:01.0 |
|
Bezemek / Kunst | Škoda 130 L (E/1) | +12:09.0 |
|
Volf / Donoval | Peugeot 205 Gti (E/3) | +12:23.8 |
|
Klepáč / Outěřický | Peugeot 205 Gti (E/3) | +12:58.9 |
Výsledky Poháru pořadatele:
|
Posádka | Automobil | Čas/Ztráta |
|
Urban / Urban | Škoda 130 LR | 1:51:05.7 |