30.9. 1973
oblastní soutěž (pro držitele II. a III. výkonnostní třídy)
| - přihlášeno 120 posádek |
| - absolutním vítězem se stala posádka Kudláček / Dlouhý (Fiat 128 S) startující v nejslabší třídě A1 (sériové vozy do 1150 ccm) |
| - soutěž byla vypsána pro tyto skupiny: cestovní sériové vozy (A1 do 1150 a 1600 ccm), cestovní speciální vozy (A2 do 600, do 1000, do 1150, do 1300 a do 2000 ccm), sportovní vozy (B5 do 2500 ccm). Třída A2 do 600 ccm byla v podstatě třída Trabantů |
| - v poli soutěžních automobilů tvořily drtivou většinu vozy Škoda a Trabant, kořením byly Fiat 125 a 128, Renault R8, Ford Cortina, Wartburg 353 a Dacia |
| - ze známějších posádek se na start postavili: Pech / Pech (Škoda), Urban / Mareček (Škoda 110 LS), Fošum / Ing. Kulhánek (Škoda 110 L), Zapadlo (Škoda 120 Rallye), Arazim (Škoda 110 L Rallye), Křeček (Škoda 1000 MBG) |
| - start a cíl etap a jednotlivé úseky na trati jsou zakončeny časovou kontrolou, kde jezdci musí dodržet stanovený časový průměr. Za nedodržení časového limitu je posádka trestána body - za každou dokončenou minutu zpoždění 60 trestných bodů, předčasný příjezd - minuta = 120 bodů |
| - mimo RZ je nutno dodržovat pravidla silničního provozu (platí zatím neomezená rychlost) |
| - dodržování tratě je kontrolováno průjezdními kontrolami, dodržení předepsané rychlosti v uzavřených osadách kontrolami pravidelnosti |
| - vítězem se stává posádka, která má nejmenší počet bodů z tratě a nejkratší časy z RZ |
| - za domácí AMK Český Krumlov startují: M. Sterzinger (Dacia 1300 A2), D. Bárta (Škoda 100 A2), J. Wallisch (Škoda 110 L A2), S. Fošum (Škoda 110 L A2), Kofroň (Gals T Isar A2), F. Ziegelbauer (Škoda 110 LS A1), J. Urban (Škoda 110 LS A1) |
| Posádka | Automobil | Tým | |
| Kudláček / Dlouhý | Fiat 128 S | AMK Bílá Labuť |