31.5. - 1.6. 1980
Mistrovství ČSSR
- přihlášeno 116 posádek |
- jubilejní desátý ročník Rallye Český Krumlov se jel již potřetí jako nejvyšší domácí soutěž |
- od roku 1980 byla soutěž opět ryze krumlovskou, bez spolupráce s prachatickým AMK |
- českokrumlovská rallye tehdy patřila svou dobrou organizací a náročnými tratěmi mezi nejlepší soutěže u nás a lákala na start kvalitní posádky |
- nejhezčí a nejnáročnější, vesměs šotolinové rychlostní testy vedly pod nejvyšší horou Blanského lesa, kterou je Kleť |
- soutěžní posádky absolvovaly rallye bez přerušení a celý okruh (6 RZ) projely třikrát |
- oproti minulým ročníkům se zkrátila celková délka soutěže a zvýšil se počet kilometrů rychlostních zkoušek |
- trať byla postavena tak, aby nedocházelo ke zkracování trati a bylo upuštěno od průjezdních kontrol |
- na startu se sešla opět celá domácí soutěžácká špička - loňský vítěz Leo Pavlík s novým spolujezdcem Bořivojem Motlem (Renault 5 Alpine), Ladislav Křeček (Škoda 130 RS), za tovární tým AZNP Ml. Boleslav startovali se Škodou 130 RS V. Blahna s P. Schovánkem. S. Kvaizar s J. Kotkem, Ing. Šedivý s J. Janečkem, za Barum tým M. Lank (VAZ 21011 MTX), domácí J. Urban (Škoda 130 RS) a J. Sivík (Škoda 130 RS) |
- absolutním vítězem se stal potřetí slušovický Leo Pavlík a stal se tak trvale držitelem putovního poháru |
- domácí posádky zastupovaly: Jiří Urban s Ing. P. Böhmem (Škoda 130 RS) a Stanislav Fošum s Ing. Vratislavem Kulhánkem (Škoda 110) |
Posádka | Automobil | Tým | |
Pavlík / Motl | Renault 5 Alpine | JZD Slušovice |