Historie Rallye Český Krumlov - 2011

27. - 28.5. 2011

FIA Evropský pohár v rally - region Central (koeficient 5)

Mediasport Mezinárodní mistrovství ČR v rally

Mistrovství ČR v rally historických automobilů

Citroën Racing Trophy CZ

Volný mezinárodní podnik v rally historických automobilů

 

Statistika

Trať rallye: 606 km
Trať RZ: 189 km
Počet RZ: 12

 

Zajímavosti:

- Rallye Český Krumlov se opět jela v rámci FIA Evropského poháru, zařazena byla jak v rámci Mediasport MMČR, tak také v MČR historických vozidel
- přihlášeno celkem 74 posádek soudobých automobilů a 21 v kategorii historických automobilů
- Roman Kresta ovládl 39. Rallye Český Krumlov a jejím vítězem se stal již posedmé, z toho popáté v nepřerušené řadě (2000, 20004, 2007, 2008, 2009, 2010 a 2011)
- při V. ročníku Rally Legend Show se na tratích rychlostních zkoušek českokrumlovské soutěže opět představilo několik slavných vozů minulosti, mimo jiné vozy skupiny B Ford RS 200 a Lancia 037 Rally, Audi Quattro, Renault Alpine A110, Porsche 911 nebo BMW M3. Po roce se vrátil i italský závodník a šoumen Paolo Diana s Fiatem 131 Abarth, který tradičně předváděl krásné a dlouhé smyky

- podruhé na světě a poprvé v Českém Krumlově se představil vůz Lancia ECV, připravovaný pro skupinu S v automobilových soutěžích, která nakonec nikdy vyhlášena nebyla. Tento vůz, který existuje pouze v jednom exempláři, na českokrumlovské soutěži představil Ital Guiseppe Volta, který je na Jihu Čech dobře známý ze startů s vozy Lancia v rámci Rally Legend Show

- 39. ročník Rallye Český Krumlov provázelo velice deštivé počasí

- na startu opět nechyběly domácí posádky ve složení Jiří Trojan a Eva Trojanová (Renault Clio R3), Jiří Šmíd a Jiří Marek (Mitsubishi Lancer EVO IX), Pavel Kundrát a Zbyněk Pils(Renault Clio R3), Jiří Sojka a Jaroslava Roučková (Suzuki Ignis Sport), Josef Koupal a Pavel Kacerovský (Škoda Fabia), Martina Daňhelová a Martina Zikmundová (Volkswagen Polo GTI) a jako navigátor Vlastimila Hodaně František Poláček (Škoda Felicia Kit Car)

 

Výsledky Mediasport MMČR:

.
Posádka Automobil Čas/Ztráta
1.
Kresta / Gross Škoda Fabia S2000 (2) 1:51:44.7
2.
Valoušek / Hrůza Peugeot 207 S2000 (2) +43.9
3.
Pech / Uhel Mitsubishi Lancer EVO IX R4 (2) +2:26.4
4.
Běhálek / Černohorský Subaru Impreza STI (3) +4:20.9
5.
Odložilík / Tureček Škoda Fabia S2000 (2) +6:27.8
6.
Štajf / Řiháková Subaru Impreza STI (3) +7:23.7
7.
Peták / Benešová Peugeot 207 S2000 (2) +8:00.5
8.
Arazim / Gál Mitsubishi Lancer EVO IX (3) +8:35.2
9.
Votava / Synáč Mitsubishi Lancer EVO IX (3) +8:40.8
10.
Černý / Kohout Škoda Fabia R2 (6) +12:48.9

 

Výsledky MČR historických vozidel:

.
Posádka Automobil Čas/Ztráta
1.
Krejča / Šárka Škoda 130 LR (D1) 1:48:48.1
2.
Hämäläinen / Mäki Opel Monza (D4) +1:11.4
3.
Šubrt / Jonák Škoda 130 LR (D1) +2:02.9
4.
Hylán / Mikulka Škoda Favorit 136 L (D1) +3:20.7
5.
Bělohradský / Bašta BMW 318 iS (D3) +4:36.3
6.
Hinderer / Heubl Austin Healey MK II (B5) +9:17.2
7.
Putz / Kraus BMW 2002 TI (C3) +9:46.5
8.
Suda / Pech Škoda 1000 MB (B1) +23:12.4
9.
Baltes / Beck Alfa Romeo Giulia (B3) +26:21.0
10.
Pelcner / Pelcner Škoda Favorit 136 L (D1) +26:53.6

 

Partneři:
.......................................................

 


 

 

Média:
.......................................................

 

 

Partnerská města:
.......................................................