27. - 28.5. 2011
FIA Evropský pohár v rally - region Central (koeficient 5)
Mediasport Mezinárodní mistrovství ČR v rally
Mistrovství ČR v rally historických automobilů
Citroën Racing Trophy CZ
Volný mezinárodní podnik v rally historických automobilů
- Rallye Český Krumlov se opět jela v rámci FIA Evropského poháru, zařazena byla jak v rámci Mediasport MMČR, tak také v MČR historických vozidel |
- přihlášeno celkem 74 posádek soudobých automobilů a 21 v kategorii historických automobilů |
- Roman Kresta ovládl 39. Rallye Český Krumlov a jejím vítězem se stal již posedmé, z toho popáté v nepřerušené řadě (2000, 20004, 2007, 2008, 2009, 2010 a 2011) |
- při V. ročníku Rally Legend Show se na tratích rychlostních zkoušek českokrumlovské soutěže opět představilo několik slavných vozů minulosti, mimo jiné vozy skupiny B Ford RS 200 a Lancia 037 Rally, Audi Quattro, Renault Alpine A110, Porsche 911 nebo BMW M3. Po roce se vrátil i italský závodník a šoumen Paolo Diana s Fiatem 131 Abarth, který tradičně předváděl krásné a dlouhé smyky |
- podruhé na světě a poprvé v Českém Krumlově se představil vůz Lancia ECV, připravovaný pro skupinu S v automobilových soutěžích, která nakonec nikdy vyhlášena nebyla. Tento vůz, který existuje pouze v jednom exempláři, na českokrumlovské soutěži představil Ital Guiseppe Volta, který je na Jihu Čech dobře známý ze startů s vozy Lancia v rámci Rally Legend Show |
- 39. ročník Rallye Český Krumlov provázelo velice deštivé počasí |
- na startu opět nechyběly domácí posádky ve složení Jiří Trojan a Eva Trojanová (Renault Clio R3), Jiří Šmíd a Jiří Marek (Mitsubishi Lancer EVO IX), Pavel Kundrát a Zbyněk Pils(Renault Clio R3), Jiří Sojka a Jaroslava Roučková (Suzuki Ignis Sport), Josef Koupal a Pavel Kacerovský (Škoda Fabia), Martina Daňhelová a Martina Zikmundová (Volkswagen Polo GTI) a jako navigátor Vlastimila Hodaně František Poláček (Škoda Felicia Kit Car) |
Posádka | Automobil | Čas/Ztráta | |
Kresta / Gross | Škoda Fabia S2000 (2) | 1:51:44.7 | |
Valoušek / Hrůza | Peugeot 207 S2000 (2) | +43.9 | |
Pech / Uhel | Mitsubishi Lancer EVO IX R4 (2) | +2:26.4 | |
Běhálek / Černohorský | Subaru Impreza STI (3) | +4:20.9 | |
Odložilík / Tureček | Škoda Fabia S2000 (2) | +6:27.8 | |
Štajf / Řiháková | Subaru Impreza STI (3) | +7:23.7 | |
Peták / Benešová | Peugeot 207 S2000 (2) | +8:00.5 | |
Arazim / Gál | Mitsubishi Lancer EVO IX (3) | +8:35.2 | |
Votava / Synáč | Mitsubishi Lancer EVO IX (3) | +8:40.8 | |
Černý / Kohout | Škoda Fabia R2 (6) | +12:48.9 |
Posádka | Automobil | Čas/Ztráta | |
Krejča / Šárka | Škoda 130 LR (D1) | 1:48:48.1 | |
Hämäläinen / Mäki | Opel Monza (D4) | +1:11.4 | |
Šubrt / Jonák | Škoda 130 LR (D1) | +2:02.9 | |
Hylán / Mikulka | Škoda Favorit 136 L (D1) | +3:20.7 | |
Bělohradský / Bašta | BMW 318 iS (D3) | +4:36.3 | |
Hinderer / Heubl | Austin Healey MK II (B5) | +9:17.2 | |
Putz / Kraus | BMW 2002 TI (C3) | +9:46.5 | |
Suda / Pech | Škoda 1000 MB (B1) | +23:12.4 | |
Baltes / Beck | Alfa Romeo Giulia (B3) | +26:21.0 | |
Pelcner / Pelcner | Škoda Favorit 136 L (D1) | +26:53.6 |